تلاش برای باز کردن جاده های منتهی به بالاده/ جاده های کیاسر به آغوزگله و بالاده و هم چنین جاده فولادمحله – واوسر به بالاده که براثر بارش شدید برف در چند روز گذشته بسته شده بود، از صبح امروز و با تلاش اداره راه در حال باز شدن است. به گزارش پایگاه خبری نرماب دوسر، راه ارتباطی منطقه نرماب دوسر از طرف روستای خلرد و از طرف فولاد محله از صبح امروز در حال بازگشایی می باشد و آقای ولاشی، رئیس شورای بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اعلام کرد که از ساعت ۸ صبح امروز (چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲) راه ارتباطی منطقه نرماب دوسر از روستای خلرد توسط آقای جهانگیر دهقان کیادهی به سمت منطقه نرماب دوسر و دستگاه های اداره راه از فولادمحله به سمت روستای بالاده در حال بازگشایی راه می باشند. ولاشی افزود: مسیر تلمادره به اروست هم در حال بازگشایی می باشد.

……………………………………………………………………….

سایت سادوا از پایگاه خبری نرماب دوسر برای اطلاع رسانی و از کارکنان زحمتکش اداره راه و همچنین بخشداری محترم چهاردانگه جهت تسریع در باز کردن راه های منتهی به بالاده سپاسگزاری می کند.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۰ آذر ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
امیر چهاردهی بالادهی گفت

با سلام/ از تموم کسانی که برای بهبودی و بهتر شدن راه و جاده ها تلاش میکنن تشکر فراوان میکنم

آقای آزموده سلام،ضمن عرض ارادت و خسته نباشید،پنج شنبه گذشته پس از ورود به سایت و خواندن مطلب و با توجه به زمان بارش برف که چند روز جلو تر بود دیگه خاطر جمع شدم که راه بالاده بازه .ولی متاسفانه وقتی مسیر بعد از آغوز گاله را به سمت بالاده طی نمودم، دریغ از کمترین اقدام راهسازی برای باز نمودن مسیر! جاده همانقدر قابل عبور بود که باد و آفتاب چند روز پس از بارش برف تاثیر گذاشته بود و کمی از برفها را ذوب کرده بود. به سختی و با اعمال فشار های غیرمعقول به ماشین و چندین مرحله توقف های اجباری و باز کردن مسیر با بیل و بستن زنجیر چرخ و با صرف زمان ۳ برابر حد معمول به بالاده رسیدیم. باعنایت به بی توجهی های اینچنینی به منطقه و کاهلی صورت گرفته در تکمیل پروژه راه دسترسی، به نظر میرسد بایستی جانب احتیاط را در تعریف و تمجید هایی که چند صباحی است از بخشدار بومی و تقدیرهایی که بابت اقدامات حداقلی برای منطقه انجام میدهیم را نگهداریم! قطعی برق محل برای زمان طولانی و به تبع آن قطعی تلفن نیز در این گونه مواقع بیشتر روی اعصاب مردمه! متشکرم.
………………………………………..
سادوا: جناب قربانی عزیز سلام. متاسفانه وضعیت راه بالاده روز به روز پیچیده تر می شود و ما نیز این خبر را از خبرگزاری های دیگر نقل کرده ایم و امید به بازشدن راه داشتیم.
اینکه مسئولان استان بدقولی و بی احترامی به مردم می کنند شکی در آن نیست ولی بخشدار محترم چهاردانگه نیز با توجه به توان و امکانات موجود در حال خدمت است و یقیناً از خواندن و شنیدن چنین درد دل هایی ناراحت خواهند شد.
امیدواریم همه ما دست بدست هم دهیم تا مشکلات ما حداقل کمتر شود.