زمان برگزاری یادواره سی و یکم شهدای منطقه دوسرشمار مشخص شد / نقل از وبلاگ آفتاب تیله بن/ سرانجام پس از دو الی سه ماه انتظار، زمان برگزاری مراسم شهدای منطقه مشخص شد. امروز از طرف یکی از اعضای ستاد یادواره شهدا، دعوتنامه ایی بدستم رسید که عیناً با تمام جزییات بارگذاری می شود. امید است که خداوند متعال بینشی درست بما بدهد تا بتوانیم حق و خواست شهدا را برای مکتب و ایران و منطقه ی خودمان بشناسیم و در همان راه درست قدم برداریم.

زمان برگزاری یادواره سی و یکم: پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳  از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر به صرف ناهار

مکان: آستان مبارک امامزاده میرافضل روستای تیله بن

………………………………………………………………………….

سادوا: ما هم از اینکه بالاخره زمان دقیق برگزاری سی و یکمین یادواره ۳۴ شهید منطقه دوسرشمار (روستاهای بالاده، پایین ده، تیله بن، قلعه و واوسر – میرافضل و واوسرنو) بخش چهاردانگه ساری اطلاع رسانی شده، خرسندیم. در چند روز اخیر چند تن از همولایتی ها از طریق تلفن، پیامک و یادداشت در سایت سادوا جویای زمان برگزاری مراسم یادواره امسال بودند و از اینکه سایت های منطقه دوسرشمار نسبت به این رویداد بزرگ معنوی – فرهنگی اطلاع رسانی نمی کنند، گله و شکایت داشته اند و حتی آنها را متهم به عدم انتشار عمدی اخبار و اطلاعات مربوط به شهدا کرده اند.

لازم است به اطلاع اهالی فهیم منطقه دوسرشمار و خانواده های گرامی شهدا برسانیم که در دو سه سال گذشته و با گسترش رسانه های مجازی در منطقه دوسرشمار ( مانند سایت ها، وبلاگ ها و سامانه پیامکی که تنها راه کسب اطلاعات برای مردم می باشد)، مدیریت ستاد یادواره شهدا کمترین همکاری را جهت اطلاع رسانی با این سایت ها داشته و اگر هم خبری از جلسه و یا تصمیمی نسبت به یادواره منتشر کرده ایم حاصل پیگیری مدیران این سایتها بوده است. یادآوری این نکات نه بخاطر گلایه از ستاد که اطلاع رسانی نسبت به امور شهدا جزو وظایف ذاتی آنهاست، بلکه جهت در جریان قرار گرفتن مردم فهیم منطقه از این موضوع می باشد.

امیدواریم مدیریت ستاد یادواره شهدا که با برگزاری چنین مراسم بزرگی به حق لایق تقدیر می باشند، از فرصت و امکانات رسانه های مجازی و اشتیاق آنها برای اطلاع رسانی در جهت آرمان های شهدای گرامی بهره جسته و مردم را از دانستن امور مربوط به شهدا محروم نگردانند.

na3

عکس1910

ma1


authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱ مرداد ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

باسلام
امیدوارم مراسم امسال هم با شکوه برگزار بشه
باتشکر از همه ی کسانی که زحمت میکشن

سلام و درود بی پایان به همه این شهدای گرانقدر که جان خود را نثار اهدافشان دادند
روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

خدا رو شکر بالاخره یه نفر برای یادواره امسال اطلاعاتی به مردم داده. این انتقاد رو به ستاد تیله بن و مدیریت ستاد یادواره شهدای دوسرشمار بخصوص برادر زحمتکش آقای علینژاد دارم که به عنوان مدیر ستاد می بایستی همه ستادهای روستاها رو وادار به اطلاع رسانی کنه تا ما خانواده های شهدا هم اینجوری توی بی خبری نمونیم.
از مدیر گرامی سایت سادوا و توضیحاتش پیرامون این بی خبری خیلی ممنونم.

سید عیسی موسوی تیله بنی گفت

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما آقای آزموده عزیزو بزرگوار. امید وارم که طاعات و عبادات شما به در گاه خداوند منان مورد قبول واقع شده باشد.
از این اطلاع رسانی دقیق و کامل جنابعالی در جهت برگزاری سی و یکمین مراسم شهدا و سومین میزبانی اهالی سادات تیله بن که این مراسم را به طور کامل اطلاع رسانی نموده اید تقدیر و تشکر می نمایم.
امیدوارم که با کمک نخبگان و بزرگان اهالی منطقه این روستا هم بتواند مثل دوره های قبل و میزبانی سالهای قبل ودر کنار امامزاده میرافضل که از آبروداران درگاه خداوند است، باشکوه هرچه تمامتر برگزار نمایند تا سربلند از این مراسم بیرون بیایند. در ضمن ما هم همه جوره آماده ایم تا با جان و دل بتوانیم این مراسم بخوبی پیش برود. التماس دعا و خداوند یارتان
…………………………………………..
سادوا: سلام جناب موسوی عزیز٫ ما نیز با شناختی که از اهالی خوب تیله بن داریم، مطمئن هستیم که این مراسم به بهترین شکل برگزار خواهد شد. اجر همه شما با شهدای گرامی.

سیدمجیدموسوی بالادهی گفت

باسلام به خدمت اهالی روستای تیله بن که زحمت برگزاری مراسم یادواره شهدا را متقبل شدندو از ستاد برگزاری و هماهنگی مراسم خواهش می کنم از نظرات و تجربه های گرانقدر آقای آزموده بهره ببرند و مثل پارسال نشود.
باتشکر از همه اهالی چهاردونگه به ویزه مردم شهید پرور و ولایت مدار تیله بن.

سلام
«یادواره شهدای امام زاده میرافضل چهاردانگه ساری» !!!!!!!!!!!
چرا هنوز بعضی از افراد دوست دارند بر خلاف حرکت رودخانه ( تلون دره ) حرکت کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا مدیریت ستاد یادواره شهدا به دست افراد دلسوز و مدیر داده نمشه تا هر سال شاهد حیف و میل ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان پول مردم نشیم؟ آیا از این و اون پول و گوسفند و برنج و ….. گرفتن برای تامین مخارج برگزاری یادواره شهدا و ریختن به شکم مهمانان از نظر شرعی درسته؟ ما خیلی ناراحتیم از این کارهایی که برای برگزاری یادواره میشه! حرمت شهدا را با رو انداختن مردم برای کمک مالی یا مادی و … خدشه دار نکنیم. ارزش شهدا رو دوباره باید تعریف کنیم.
ما خانواده های شهدا از مردم تیله بن که با وجود اینکه شهیدی هم ندادن، یادواره می گیرن تشکر می کنم ولی اون بنده خداها هم وضع مالی چندان خوبی ندارن و اکثرا کشاورز و چوپان و یا کارمند هستن. نباید به اونا فشار آورد تا مراسم شهدا برگزار کنن.
مدیریت یادواره شهدا چه جوابی داره به ما بده؟
امضا محفوظ. خانواده شهید.

میرزاعلی درخشانی گفت

عزیز دلم هیچ میدانی شهدا به ما نیاز ندارند این ماهستیم که به شهدایی که عندربهم یرزقون اند نیاز داریم؟ کمک مالی که ناچیز است باید جان خودرا بدهیم و یادواره ها باید بهانه و هشداری باشد تا غرق و اسیر دنیای مادی و فانی نشویم. لذااین یادواره هر چند با هزینه بالا، باید برگزار شود و شهدا متعلق به همه هستند.
والحمدالله امسال یادواره شهدا در تیله بن باشکوه خاصی برگزار شد و از زحمات بیدریغ اهالی خوب و فهبم و ولایتمدار جای تشکراست.
شهدا را یاد کنیم حتی با یک صلوات/ اللهم صل علی محمد و آل محمد

آقای آزموده سلام
اگر دوستان تیله بن محبت بفرمایند اسامی شهدای روستای خودشان را برای ما اعلام کنند بسیار سپاسگزاریم. آخه در بنرهای ارائه شده شان نوشتند ستادیادواره شهدای تیله بن (قطع نظر از اینکه شهدا متعلق به چه روستا و یکجا نیستند بلکه متعلق به همه هستند) این را برای این گفتم که دوستان تیله نبی من جمله آقای م… از اصل برگزاری اینگونه یادواره شهدا بشدت مخالفند ولی بر خلاف آب رودخانه (تلون دره) حرکت می کنند. در پایان از برگزاری برنامه بسیار خوب یادواره شهدا توسط مردمان متدین روستای تیله بن کمال تقدیر و تشکررا دارم. برنامه بسیار با نظم و منسجم و با بهترین وجه و غالباً بدون حاشیه در روز برگزاری، برگزار گردید.

میرزاعلی درخشانی ازنکا گفت

همولایتی عزیز: خودت به سوال خود پاسخ دادید. آری شهدا متعلق به همه است شک نکنید اگر محله ای شهید ندارد مطمئن باشید راه و یاد و مرام شهیدان در دل پاک همه اهالی آن روستا تلالو میکند و اگر در زیرنویسی ها شهدا تیله بن یا … ذکر میشود چون میزبانش روستای تیله بن بود و آقامیرافضل هم درآن روستا مدفن میباشد.
متمنی است این موضوع را زیاد حساس نکنید. بذارید صفا و صمیمیت در بین اهالی محترم محلات بیشتر و بیشترشود. با پوزش و سپاس از همه اهالی محترم.