درگذشت آقای کربلایی محمد دهبندی / انالله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم که آقای کربلایی محمد دهبندی بالادهی فرزند حاج نجف ( معروف به حاج نجف محمد) دارفانی را وداع کرد. مراسم تشییع جنازه ساعت ۲ بعدازظهر امروز سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ از مسجد صاحب الزمان  تا مزار حضرت علی اکبر واقع  در محله زیروان بهشهر برگزار می شود. زنده یاد کربلایی محمد دهبندی دارای  ۸۴  سال سن و دیشب بر اثر سکته قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد. 

زنده یاد کربلایی محمد دهبندی. ( ۲۳ دی ۱۳۹۱) عکس: عین اله آزموده

 …………………………………………………………………

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده داغدار کربلایی محمد دهبندی به ویژه همسر گرامیشان خانم معصومه توبه (خاله گرامی شهید رسول علی نژاد)، فرزندانش آقایان حیدر، اسماعیل، احمد، نعمت و رحمت دهبندی، دخترانش، و هم چنین خانواده گرامی شهید علی نژاد آقایان علی و منصور علی نژاد و سایر بستگان به سوگ نشسته تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. یادش گرامی.

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۳ دی ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

مصیبت وارده را به تمام صاحبان مصیبت تسلیت عرض می کنم

مهدی علامه قاسمی گفت

باسلام خدمت بالادهی های عزیز
درگذشت پدر مهربان کربلایی محمد دهبندی را به فرزندان آن بزرگوار و همسر و خانواده ی محترم علینژاد و سایر عزیزان تسلیت عرض کرده و آمرزش و رحمت از خداوند متعال را برای ایشان مسئلت داریم. روحش شاد.

انجمن فرهنگی سادوا گفت

این پیام توسط آقای محمدعلی محمدی واوسری در سامانه سادوا نوشته شد:

غفران الهی برای آن مرحوم را ازخداوند متعال خواهانم.

در گذشت پدر گرامی و مهربان را به همسر داغدار و فرزندران محترم تسلیت عرض می نمایم .

ساداتی تیله بنی گفت

خدا رحمتش کند و به بازماندگانش صبر و سلامتی عنایت کند

اسماعیل توبه بالادهی گفت

درگذشت پدری مهربان، اسوه صبر، مردی مومن و متعهد را به فرزندان بزرگوارش علی الخصوص همکار عزیزم جناب اقای نعمت الله دهنبدی تسلیت گفته و انشالله با پیامبر اکرم و ائمه اطهار محشر گردد.