درگذشت خانم بتول دهبندی/ انالله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم که خانم بتول دهبندی فرزند مرحوم مسیب دهبندی دارفانی را وداع گفته اند. مراسم تشییع جنازه عصر امروز پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ از منزل متوفی در روستای بالاده ساری برگزار و در گلزار همین روستا بخاک سپرده شد. خانم دهبندی بامداد امروز بدلیل بیماری و کهولت سن در منزلش در بالاده درگذشت.

زنده یاد بتول دهبندی فرزند مرحوم مسیب و مرحومه لیلا - همسر مرحوم هاشمعلی کاردگر- عکس: عین اله آزموده  ۱۳۸۷/۲/۱۴ بالاده (این عکس در بخش «چهره مردم بالاده / بخش پنجم» در سال ۱۳۹۱ منتشر شده بود.)

…………………………………………………………………

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده  داغدارش، فرزندان آن مرحومه آقایان اکبر، اصغر، محبوب و عباس و دخترانش، برادرش آقای قربان دهبندی و سایر بستگان داغدار و به سوگ نشسته تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته آمرزش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد و یادش گرامی.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

خدا رحمتش کند و عرض تسلیت به خانواده محترم . انشاءالله بازماندگان صبر و سلامتی و و روح این مادر و همسرش شاد شود با ذکر یک صلوات