اهدای کتاب های کمک درسی از سوی انتشارات بین المللی گاج به دبستان بالاده  / با تقاضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده، انتشارات بین المللی گاج (گروه آموزشی جوکار) تعدادی کتاب کمک آموزشی درسی به دانش آموزان دبستان شهید دستغیب بالاده اهداء کرد. این کتاب ها به صورت بسته بندی شده در یک کارتن و به تعداد دانش آموزان این دبستان تحویل این انجمن گردید و در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ به بالاده منتقل شد تا مورد استفاده دانش آموزان قرار گیرد.

آقای محمد آتنی مفرد مدیر آموزگار دبستان شهید دستغیب بالاده پس از دریافت این کتاب ها، از مدیریت محترم موسسه گاج صمیمانه سپاسگزاری کردند.

لازم به ذکر است که در سال ۱۳۸۸ نیز از سوی موسسه گاج برای دانش آموزان دبستان شهید دستغیب بالاده تعدادی کتاب کمک آموزشی اهدا شده بود.

انجمن فرهنگی سادوای بالاده از مسئولان محترم موسسه گاج جناب آقای جوکار، جناب آقای فرهادپور و سرکار خانم شیخیان صمیمانه سپاسگزاری می کند و هم چنین از آقای آرش آزموده که زحمت تحویل گرفتن و حمل کتاب ها از تهران به کرج (و تحویل به مدیر انجمن برای انتقال به بهشهر) را بر عهده گرفتند و از آقای مهران توبه به خاطر قبول زحمت برای انتقال کتاب ها از بهشهر به بالاده سپاسگزایم.

………………………………………………………………

آدرس اینترنتی موسسه گاج : http://www.gaj.ir/

اهدای کتاب های کمک آموزشی گاج به دبستان بالاده در سال ۱۳۸۸

دلنوشته ای برای دبستان بالاده

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
مصطفی محمدی واوسری گفت

سلام
اگه ممکن باشه می خواستم بدونم چی شد که الان این مطلب را نوشتید؟!!
(این سوال فقط از روی کنجکاویه و هیچ منظور خاصی از پرسیدنش ندارم)
……………………..
سادوا: جناب محمدی عزیز سلام!این فقط یک خبر است و خبر نیاز به زمان وقوع خود دارد و با وقوع اتفاق، خبر نیز از طریق حامل خود منتقل می شود و مخاطبان باید به وقوع خبر دسترسی داشته باشند.
بخشی از فعالیت های انجمن فرهنگی سادوا توجه به دانش آموزان و دبستان بالاده به عنوان یکی از نماد فرهنگی منطقه دوسرشمار است و این کتابها می تواند به رشد درسی دانش آموزان بیشتر کمک کند. لذا خبر آن را هم درج می کنیم. بدرود.

مصطفی محمدی واوسری گفت

سلامی دوباره
منظور من این بود که: این اتفاق دو سال پیش افتاده و قبلا این خبر توسط شما درج شده بود و شما دوباره این خبر روی سایت گذاشتید یعنی اینکه تکراری بود. میخواستم بدونم دلیل خاصی داشت یا نه! ممنونم
……………………………..
سادوا: سلام. ظاهراً تاریخ سال ۱۳۹۰ را اشتباهاً ۱۳۸۸ تایپ کرده بودم. پوزش مرا بپذیرید. خبر قبلی مربوط به دو سال قبل بود و این خبر مال هفته پیش است. لینک خبر قبلی در پایین مطلب هم هست.

چقدر خوب … همین طور پیش بره فکر کنم تا چند وقت دیگه امکانات و رسیدگی به مدرسه بالاده از مدارس شهری هم بیشتر بشه.