راه اندازی دوباره سایت خبرگزاری چهاردانگه نیوز / سایت خبرگزاری چهاردانگه نیوز که در نیمه شب اول تیر ۱۳۹۱ توسط هکر و یا هکرهایی از دسترس خارج شده بود پس از یک ماه توقف، دوباره از سی ام تیر ماه فعالیت خود را از سر گرفت. این سایت که اخبار و اطلاعات بخش محروم چهاردانگه ساری را منتشر می کند در طول ۸ ماه از فعالیت خود، همواره برای پیگیری مشکلات بخش چهاردانگه از جمله دپوی زباله های ۵۰۰ تنی روزانه ساری در زباله دانی روستای ولویه و تخریب شدید محیط زیست و آلودگی جاده ساری به سمنان بر اثر ریزش شیرابه های زباله، معرفی جاذبه های گردشگری و موضوعات زیست محیطی، معرفی افراد و شخصیت ها، موضوعات فرهنگی و تربیتی،وضعیت جاده های این بخش و … تلاش نموده و پل ارتباطی بین مردم چهاردانگه و مسئولان بخش و شهرستان ساری بوده است.

انجمن فرهنگی سادوای بالاده راه اندازی دوباره سایت خبرگزاری چهاردانگه نیوز را به دست اندرکاران این خبرگزاری و مردم زحمتکش چهاردانگه تبریک می گوید و برای ادامه راه فرهنگی شان آرزوی موفقیت می کند.

 

مطالب مرتبط با خبرگزاری چهاردانگه نیوز در سایت سادوا ……………………………………………..

سایت خبرگزاری چهاردانگه نیوز هک شد / سایت سادوا

مقاله استاد رنجبر در حمایت از خبرگزاری چهاردانگه نیوز در برابر هکر ها و جریان حامی آن

پیرامون هک شدن سایت خبرگزاری چهاردانگه نیوز / عین اله آزموده

چهاردانگه ساری و جای خالی خبرگزاری مستقل / عین اله آزموده

 

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۳۰ تیر ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
سیدمحمد علی قادری گفت

جناب آقای آزموده
از لطف و محبت حضرت عالی که همیشه پشتیبان بنده و چهاردانگه نیوز هستید بسیار سپاسگزارم
خبرگزاری چهاردانگه نیوز در حال حاضر با شکل و شمایل گذشته شروع به کار نموده تا ان شاء الله بزودی تغیراتی در ظاهر سایت خواهیم داشت
در پایان از تمامی اهالی بالاده ، پایین ده و قلعه و در کل منطقه دوسرشمار کمال تشکر دارم که همه جوره ما را حمایت کردند

بسیار خوشحال شدم چون حق شما آقای آزموده و آقای قادری و علی نظری که زحمت زیادی برای این سایت کشیده اید نبود که به خاطر حق نوشتن یک مشکل اساسی یک منطقه اینگونه سایت شما را هک کنند در ضمن خواستم بدانم آیا تدابیری اندیشه اید که دیگر نتوانند که به این راحتی سایت شما را هک کنند ؟
……………………………………….
سادوا: جناب نظری سلام و از ابراز محبت شما سپاسگزارم.
شرکتی که هاست از ان خریداری شده می بایستی نقاط ضعف امنیتی را بر طرف کند که ظاهراً نیز گفتند که این مشکل را بر طرف کرده اند.

آرزوی توفیق روز افزون برای چهاردانگه نیوز و تلاشی دوباره برای اعتلای چهاردانگه و رفع محرومیت

مصطفی محمدی واوسری گفت

از بابت راه اندازی دوباره این سایت خوشحالم
امیدوارم همچنان به راه خود ادامه دهد