گزارش برگزاری سومین جلسه شورای پایگاه شهدای بالاده / سومین جلسه شورای پایگاه بسیج بالاده در مورخه ۳/۱۱/۹۱ در منزل آقای سیداسماعیل ساداتی در روستای سمسکنده ساری برگزار شد. این جلسه که از ساعت ۶ عصر تا ساعت ۱۰ شب ادامه یافت، ابتدا با تلاوتی چند از آیات قرآن مجید شروع گردید و سپس فرمانده محترم پایگاه بالاده ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای محترم، مطالبی را در خصوص گزارش ۶ ماهه اول سال ۹۱ ارائه نمودند. در ادامه جلسه رئوس مطالب مورد بحث در این جلسه عنوان شد که به شرح زیر می باشد: برنامه های دهه فجر – مطالب وبلاگ تندیس شهادت – سامانه پیامکی پایگاه – برگزاری حلقه صالحین در روستاهای سمسکنده ساری، شهید آباد، للـه مرز، یکه توت و محله زیروان بهشهر. سپس هر یک از حاضرین نظر خود را در خصوص رئوس مطالب ارائه کردند که به شرح زیر می باشد:

آقای شعبان چهاردهی: ضمن تقدیر از فعالیت ۹ ماهه پایگاه، علاقه مند هستم یکی از جلسات حلقه صالحین در زیروان را اداره نمایم.

آقای سید یحیی ساداتی: برای شرکت در برنامه ها، باید اطلاع رسانی دقیق و به موقع انجام گردد تا بسیجیان بتوانند در برنامه های پایگاه شرکت کنند.

آقای علیرضا کاردگر: سعی شود از ظرفیت سایت سادوا بیشتر استفاده شود و برنامه های پایگاه از طریق سایت سادوا اطلاع رسانی گردد.

آقای کمیل توبه: از بروز بودن سایت تندیس شهادت تشکر می کنم و همواره سعی می کنم نظراتم را در سایت قرار دهم.

آقای اسماعیل توبه: با تقدیر از پایگاه بالاده که مجموعه اقدامات خوبی را در این مدت کوتاه انجام داده است. من هم موافقم که با سایت سادوا در صورت تمایل مدیر سایت، همکاری بیشتری داشته باشیم، چون پایگاه و سایت سادوا هر دو هدف یکسانی دارند و آن هم ارتقاء سطح فرهنگ بالاده و بالادهی های عزیز می باشد، پس باید با هم تعامل بیشتری داشته باشند که به نفع هر دوی آنهاست.

آقای ولی چهاردهی: سعی کنیم در سایت مطالب متنوع تری قرار دهیم و از عکس شهداء و رزمندگان بالاده بیشتر در سایت قرار دهیم. در هنگام دیدار با خانواده محترم شهداء سعی کنیم از بزرگان آن محل هم دعوت کنیم تا هم حفظ احترام شده باشد و هم جمعیت بیشتری در دیدار با خانواده شهداء حضور داشته باشند.

 آقای علی علامه قاسمی: با تشکر از نظرات اعضای محترم، سعی شود در دیدار با خانواده معظم شهدا از جوانان آن محل هم دعوت شود. در مراس مختلف و مناسبت ها از برنامه های اجرایی پایگاه، برای عموم بالادهی ها توضیح داده شود تا از نظرات آنها در اجرای هر چه بهتر مراسم و برنامه های پایگاه استفاده کنیم.

آقای سید عرفان ساداتی: با تشکر از پایگاه که رویکردی جوان گرا دارد و سعی اش بر این است که جوانان را در امورات محل دخالت دهد.

آقای سید فخرالدین ساداتی: از جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس بالاده مصاحبه و دیدار بعمل آید تا خاطرات گرانبهای آنان فراموش نشود. در ایام دهه فجر مسابقات ورزشی در محل های للـه مرز و زیروان انجام گیرد.

آقای مصیب محمدزاده: با اعضای هیئت امنای مساجد زیروان و للـه مرز ارتباط بیشتری برقرار کنیم تا بتوانیم با همکاری آنان برنامه های پایگاه را در مساجد پیاده کنیم.

این جلسه در پایان مصوبات ذیل را داشته است:

۱ – رابطین حلقه صالحین در محله زیروان: شعبان چهاردهی / روستای للـه مرز: علی علامه قاسمی و روستای شهید آباد: مصیب محمدزاده می باشند.

۲- شناسایی و مصاحبه با آزادگان، جانبازان و رزمندگان بالاده.

۳- افزایش بانک اطلاعاتی در زمینه شماره های تلفن همراه افراد بالاده.

۴- دعوت از بزرگان هر محل در دیدار با خانواده معظم شهدا.

۵- برقراری ارتباط حسنه با هیئت امنای مساجد در زیروان، سمسکنده و للـه مرز٫

۶- اطلاع رسانی بابت راهیان نور سال ۱۳۹۲

……………………………………………………………………………………….
از آقای مصیب محمدزاده که زحمت به تصویر کشیدن این جلسه را به عهده داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.

 

شهید سیدخلیلی ساداتی

از راست آقایان: کمیل توبه- اسماعیل توبه- ولی چهاردهی- علی علامه قاسمی

آقای سید یحیی ساداتی در حال بیان دیدگاه های خویش

از راست: آقایان ولی چهاردهی و سید اسماعیل ساداتی

 

به اطلاع عزیزان بسیجی بالاده در روستاهای سمسکنده، شهیدآباد، للـه مرز، زیروان و یکه توت می رساند جهت ثبت نام به رابطین حلقه صالحین مراجعه نمایند و هر گونه عملکرد در بسیج باید در قالب حلقه صالحین باشد. در غیر این صورت عملکردی برای فرد ثبت نخواهد شد.

نقل ار وبلاگ وزین تندیس شهادت

……………………………………………………………………………..

سادوا: با سلام و خسته نباشید خدمت اعضای محترم پایگاه بسیج بالاده. سایت سادوا همانطور که بارها به صورت حضوری و تلفنی و یا در سایت سادوا اعلام نموده، جهت اعتلای فرهنگ بالاده نیازمند همفکری و همکاری همه بالادهی های عزیز و نهادهای مردمی آن است و عقیده دارد که همه نهادهای مردمی بالاده باید در کنار هم باشند و از نظرات هم بهره جسته و در پیشبرد کارهای مرتبط با بالاده به یکدیگر یاری نمایند.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۶ بهمن ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

با سلام خدمت عزیزان سادوایی و آقای آزموده
از اطلاع رسانی سایت سادوا کمال تشکر را دارم.
از عزیزان سادوایی هم درخواست دارم نظرات شان را در خصوص عملکرد پایگاه بسیج بالاده عنوان فرمایند تا چراغ راهمان قرار دهیم.
یکی از مشکلات پیش روی بسیج بالاده پراکنده بودن بالادهی های عزیز در شهرها و روستاهای مختلف می باشد، که امکان برگزاری تجمعات مشترک و برنامه های فرهنگی منسجم را با مشکل مواجه می کند.
با این حال، پایگاه بسیج بالاده در نظر دارد در ایام دهه مبارک فجر طرح دیدار با خانواده شهیدان اصغر دهبندی، رسول علی نژاد، یدالله دهبندی و سیدخلیل ساداتی را یک روز قبل از تاریخ شهادت شان برگزار نماید. به همین مناسبت در روز یکشنبه ۹۱/۱۱/۸ به خدمت خانواده شهید اصغر دهبندی خواهیم رسید.
( ساعت ۳ عصر در مزار آن شهید در محله زیروان و سپس دیدار با خانواده محترم شهید)
لذا از همه شما بالادهی های عزیز در این مراسم دعوت بعمل می آید.
مطمئنا حضور حداکثری اهالی محترم بالاده موجب دلگرمی خانواده محترم شهید و شادی روح آن شهید گرانقدر خواهد شد.
پیشاپیش مقدم شمارا گرامی می داریم و آرزو داریم در دنیا از حمایت شهداء و در آخرت از شفاعت شان بهره مند گردیم.
از مدیریت سایت سادو اتقاضا دارم برنامه بازدید را در سایت سادوا تیتر نمایند.
سیداسماعیل ساداتی
……………………………………………..
سادوا: جناب آقای ساداتی عزیز٫ سلام. امید که بتوانیم با نشر اخبار مربوط به خانواده گرامی شهدا و برنامه های دیدار با این عزیزان، سهمی هر چند کوچک در راستای گرامیداشت یاد شهیدان عزیز ایفا نماییم.