نشست عمومی بالادهی ها پیرامون برگزاری مراسم نکوداشت بزرگان بالاده / با سلام و تبریک نوروز باستانی و با آرزوی سالی خوب و سرشار از موفقیت و تندرستی برای شما بالادهی های گرامی. به اطلاع می رساند با توجه به اینکه انجمن فرهنگی سادوا، مراسم نکوداشت بزرگان بالاده را در تابستان سال ۱۳۹۲ برگزار خواهد کرد، نشست عمومی بالادهی ها پیرامون این مراسم در روز چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۲ و از ساعت ۴ تا ۷ بعدازظهر در حسینیه روستای للـه مرز بهشهر برگزار می گردد. از عموم بالادهی های عزیز به ویژه  جوانان و بانوان گرامی دعوت می شود با حضور گرم شان، چگونگی اجرای هر چه با شکوهتر تکریم بزرگان بالاده را با هم به مشورت بنشینیم.

برای عموم بالادهی ها که شماره آنها در سامانه پیام کوتاه سادوا ثبت شده، پیامک دعوت ارسال خواهد شد. لطفاً این اطلاعیه را به سایر بالادهی ها که ممکن است پیام به انها نرسد، برسانید.
بااحترام / عین اله آزموده چهاردهی مدیر انجمن فرهنگی سادوای بالاده

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۳۰ اسفند ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
کمیل توبه بالادهی گفت

باسلام خدمت مدیریت سایت وزین سادوا عین الله آزموده؛
شمه عید موارک به نظر بنده هم خوب هست که در سال جدید برای برنامه ی نکوداشت نشسته دوباره ای داشته باشیم اما زمانش به نظر بنده کمی مناسب نیست چون ۷/۱چهارشنبه روز تعطیل نیست وحدأقل بنده بخاطر داشتن کلاس ها نمیتوانم بیایم.

کمیل توبه بالادهی گفت

گروه استانها / حوزه شمالی ۹۲/۰۱/۰۲ – ۰۱:۴۷ شماره: ۱۳۹۲۰۱۰۲۰۰۰۰۰۱
در گفتگو با فارس
جزئیات دقیق زلزله بخش چهاردانگه تشریح شد
بخشدار چهاردانگه ساری جزئیات بیشتر زلزله در منطقه چهاردانگه ساری را تشریح کرد.
Tweet
اسماعیل امینی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار فارس با اعلام اینکه زلزله ساعت ۲۲ و ۱۰ دقیقه امشب در منطقه چهاردانگه ساری حدود ۲الی ۳ ثانیه طول کشید، اظهار داشت: این زلزله در منطقه مرزی استان مازندران در روستاهای بالاده ساری نیز احساس شد.
وی با اعلام اینکه در تماسی با مسئولان محلی بخش فولاد محله سمنان نیز برقرار شد این منطقه نیز به واسطه زلزله دچار لرزش شدید شدند.
بخشدار منطقه چهاردانگه ساری تصریح کرد: زلزله امشب در منطقه چهاردانگه در محدوده شهر کیاسر به طرف نقطه مرزی استان سمنان بیشتر احساس شد.
وی با اعلام اینکه مسئولان شهر ساری نیز در جریان امور قرار داشتند بیان داشت: نیروهای امدادی برای کمک به هرگونه خطرات احتمالی در منطقه اعلام آمادگی کردند.
امینی در ادامه با اشاره به استقرار نیروهای امدادی در منطقه یادآور شد: تاکنون خسارتی ناشی از زلزله در منطقه چهاردانگه ساری اعلام نشد.
به گزارش فارس مرکز ژئوفیزیک زلزله شناسی کشور شدت زلزله در منطقه جهاردانگه ساری را حدود ۴ و ۹ دهم ریشتر اعلام کرد.
انتهای پیام/
…………………………………………..
سادوا: با سپاس از جناب آقای توبه برای ارسال جزئیات زلزله اخیر چهاردانگه.