نامه یکی از اعضای گروه کوهنوردی کانون بازنشستگان تهران و کرج/  سادوا: در پی حضور ۳۵ نفر از اعضای گروه کوهنوردی کانون بازنشستگان تهران و کرج در تاریخ دوم و سوم آبان ۱۳۹۲ در بالاده جهت صعود به قله شاهدژ که به خاطر نامساعد بودن هوا به گل گشت در جنگل و چشمه امدوا ختم شد، نامه محبت آمیزی از یکی از اعضای این گروه برای سایت سادوا ایمیل شده است. ضمن سپاس از جناب ایران پور بخاطر ارسال این نامه، امیدواریم توانسته باشیم وظیفه خود در مهمان نوازی که جزیی از خصلت های خوب مردم منطقه دوسرشمار (روستاهای بالاده، پایین ده، تیله بن، قلعه، میرافضل و واوسرنو بخش چهادرانگه ساری) می باشد، را انجام داده و از دوستان صبور و دست داشتنی این گروه درخواست نماییم تا در سفری دیگر در بهار یا تابستان سال آینده در خدمت شان باشیم و با هم به قله شاهدژ صعود کنیم.

…………………………………………………………………………………….

سلام به شما همنورد بزرگوار جناب آقای آزموده.

سلام و درود گرم ما را به مردم خوب و نازنین روستای بالاده برسانید. سفر به سرزمین زیبای خطه مازنداران بخصوص دیدار از زیبایی های چشمه سورت (روستای اروست) و روستای بالاده و بخش چهاردانگه برای ما بسیار هیجان انگیز و مسرت بخش بود. برای ما بسیار خوشحال کننده بود در کنار روستائیان زحمتکش شب خاطره انگیزی را گذارندیم.

برای ما بسیار زیبا بود که همنوردان عزیز آن روستا عاشق کوه و دشت، عاشق محبت و کمک به همنوردان خود بودند. تحمل زحمات و دادن جا و اسکان شب، کمک به رهایی اتوبوس از گل و راهنمایی مردم مهربان بالاده برای ادامه مسیر گروه کانون بازنشستگان واقعاً ستودنی بود. نگرانیهای مردم و حسرت آنها از داشتن یک جاده خوب واقعاً ما را شرمنده کرد.

ما از زحمات تک تک اهالی مهربان روستای بالاده، اعضای گروه کوهنوردی سادوا و بخصوص برادران آزموده و برادران دیانی که با کمک و راهنمای و تعریف خاطرات خود، برای ما کلاس کوهنوردی در دل طبیعت گذاشتند و تشکر از آفای سیداصغر ساداتی راننده خوب وانت که تا آخرین لحظه برای اینکه اتوبوس ما بسلامت به مسیر خود ادامه دهد، و تشکر از موتورسواران بومی که با مهربانی ما را از یک حادثه ناگوار نجات دادند و تشکر از عمه عالیه و همسرش آقای محمدی که همچون یک مادر مهربان، آغوش گرم خود را به روی ما کوهنوردان گشودند در حالیکه کوهنوردان خسته از یک سفر دل انگیز بر می گشتند و به آخر ده رسیده بودند، پذیرایی عمه عالیه و مهمان نوازی او اشک شوق را در چشمان خسته کوهنوردان جاری ساخت.

فقط می توانیم بگویم درود بر شرف مردم مهربان این خطه مازندران و تشکر از کسانی که نام آنها را نمی دانیم ولی ما را تنها نگذاشتند. زحماتی که به هموطنان عزیز و زحمتکش دادیم با هیچ زبانی قابل جبران نیست. فقط می توانیم آرزو کنیم که روزی برسد تا جوانان دیگر مناطق هم با روی آوری به ورزش سالم و فرحبخش طبیعت گردی و کوهنوردی از نعمتی که در کنارشان است استفاده کنند و همچون شماها مشوق و راهنمای دعوت به دیدار از مناطق خود شوند.

جناب آقای آزموده! بسیار تشکر از جنابعالی که دیدار از دیار خطه مازندران را برای ما مهیا کردید.

 به امید همسفری در سفرهای دیگر. با تشکر فراوان/ ایران پور

اعضای گروه در پایین ده دره / عکس: آقای ایرانپور که با ایمیل برای سایت سادوا ارسال شده است. با سپاس از ایشان.

مطالب مرتبط با این صعود ……………………………………………………………………….

گزارش تصویری برنامه کوهنوردی ۳ آبان ۱۳۹۲ بالاده / بخش اول

گزارش برنامه کوهنوردی ۳ آبان ۱۳۹۲ بالاده / بخش دوم / هادی نیک بین

گزارش برنامه کوهنوردی ۳ آبان ۱۳۹۲ بالاده / بخش سوم / رضا بنفشه

وبلاگ انجمن کوهنوردی کارکنان دانشگاه خوارزمی کرج

وبلاگ گروه کوهنوردی کانون بازنشستگان (تهران و کرج)

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۹ آبان ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

سلام .باعث افتخار ماست.

به دنیایی این نامه می ارزه .

جناب آقای ایرانپور
به سهم خود سپاس فراوان دارم که با این ریز نگری ، چگونه دیدن و چگونه سپاسگزاردن را به من آموختید. بر این نیمکت نوآموزی با اشتیاق جای میگیرم و نیکی آموختن را می آغازم

با درودی گرم و با تشکر از همه عزیزان
جناب آقای آزموده این سپاس همه تک تک اعضای کانون بود
چون در بین راه در اتوبوس، همه اعضا کانون از محبت و کمک اهالی و دوستان سادوا تشکر ویژه کردند، نه من حقیر.
و این نامه تشکر آمیز جناب آقای تخیّری به عنوان دبیر کانون پیوست می باشد:

« درود و سپاس به جناب آزموده که یکی از شیرین ترین خاطرات کوه پیمائی و طبیعت گردی ما را رقم زدند. زبانمان قاصر است برای قدردانی از این همه لطف و مهربانی که شما و سایر اهالی خونگرم و بامحبت روستاهای منطقه و بویژه روستای بالاده به ما داشتید. زیبائی های منطقه وصف ناشدنی است و مطمئنم تا مدتها از خاطرمان نخواهد رفت. برای اعضای گروه کوهنوردی کانون بازنشستگان آشنائی با شما و سایر همنوردان گروه سادوا و همقدم شدن با شما عزیزان افتخار بزرگیست. برای شما مهربانان آرزوی سربلندی و سلامتی دارم. / مصطفی تخیری »

از همه دوستان و همنوران بخصوص اعضای کانون می خواهم گزارش سوم به قلم زیبا آقای رضا بنفشه را بخوانند.
این گزارش در سایت کانون هم قرار گرفت: http://kanoonekooh.blogfa.com/
با سپاس فراوان
………………………………………………
سادوا: دوستان عزیز و گرامی کانون سلام. ما نیز از تک تک شما عزیزان سپاسگزاریم که قدم پر مهر و محبت تان را بر روستای ما نهاده و پس از آن نیز زبان به ستایش مردم مهمان نواز بالاده و روستاهای اطراف باز کردید. از جناب تخیری نیز سپاسگزارم که این متن زیبا را نوشته اند. دست همه شما درد نکند و امیدوارم قدم های استوارتان برای صعود به شاهدژ در بهار سال آینده باز هم به بالاده برسد. خوشحالم که در این سفر با تعدادی از کوهنوردان کانون دوست شده ام.
ارادتمند شما/ آزموده