استاندار جدید مازندران و امید به آینده ای بهتر برای چهاردانگه/  سادوا: در پی انتشار مطلبی با عنوان « سفر استاندار به چهاردانگه و نگرانی مردم » در  سایت اراء نیوز (که در سایت سادوا هم منتشر شد) و به دنبال آن در سایت سادوای بالاده، نامه زیر از سوی جناب آقای اسماعیل توبه بالادهی (برادرِ‌ شهید قربان توبه) برای سایت سادوا ارسال شده است که عیناً منتشر می شود. امیدواریم اینگونه اظهار نظرها به آشنایی و توجه بیشتر مسئولان رده بالای استان مازندران با مشکلات فراوان بخش محروم چهاردانگه منجر شود.

…………………………………………………………………………………….

سلام به دوستان و همولایتی های چهاردانگه ای ام. سلام به دوستان سایت اراء نیوز که مطلبی جامع و روان از اولین سفر جناب آقای دکتر ربیع فلاح استاندار محترم مازندران به بخش چهاردانگه به رشته تحریر در آورده اید. مطلبی که دل هر خواننده ای را به درد آورده و از ته دل افسوس می خورند که سی و اندی سال از تشکیل دولت اسلامی می گذرد و هنوز چنین نقاط محرومی در ایران اسلامی وجود دارد! مگر از روزی که انقلاب اسلامی پیروز شد نگفتیم «جمهوری اسلامی» و یا نگفتیم «دولت عدالت» و «دولت حضرت امیر (ع)» است؟ مگر برای آبادانی این مرز و بوم و این خاک،‌ خون های جوانان عزیز ما ریخته نشد تا دیگر شاهد چنین نقاط محرومی در کشور نباشیم؟

نمی دانم چه بنویسم! البته هر چه درد دل و نوشتنی بود را اراء نیوز نوشته است! ولی بنده به این سفر جناب استاندار به بخش چهاردانگه خوش بین هستم. چون به نظر بنده این استاندار، فردی جهادی می باشد و از نهادی به استانداری آمده که در طول خدمت چندین ساله خود فقط و فقط برای مناطق محروم کار و خدمت کرده است. تجربه سال های حضورم در جهاد در جبهه های جنگ و مشاهده تلاش صادقانه آنها باعث می شود تا نسبت به عملکرد آینده آقای استاندار نیز با دیدی جهادی نگاه کنم.

الان هم آقای استاندار با سابقه و عملکردی جهادی به منطقه محرومی چون چهاردانگه سفر کرده است و طی بازدیدی که از چهاردانگه داشتند و در نشستی هم که با مسئولان بخش داشتند مصوباتی جهادی را به تصویب رساندند و به بخشدار محترم چهاردانگه جناب آقای امین هم فرمودند که «برادر بسیجی آقای امینی؛ همانطور که قبلاً در این منطقه خدمت رسانی می کردید الان هم باید جهادی گونه کمر همت بسته تا مشکلات منطقه برطرف شود و دیگر شاهد این نباشیم که جوانان فوج فوج برای کار به استان های دیگر و دشت مازندران مهاجرت کنند؛ دیگر شاهد این نباشیم که دانش آموزان برای دانشگاه رفتن به استان های دیگر بروند؛ شاهد آن باشیم که دامپروری و کشاورزی این بخش رونقی به خود دیده باشد؛ شاهد این باشیم که جوانان چهاردانگه در کارخانه سیمان کیاسر مشغول کار و خدمت باشند،‌ دیگر شاهد آن نباشیم که مادران و خواهران عزیز برای آوردن آب، تُنگی را بر سر گرفته و دنبال آب آشامیدنی بگردند. شاهد این باشیم که راه خاکی و شنی در چهاردانگه نداشته باشیم. با افسوس شاهد فرار گردشگران از چهاردانگه نباشیم و …. »

جناب آقای استاندار! ما شما را مدیری لایق و به تمام معنا جهادی می شناسیم که در دولت تدبیر و امید، خدمتی از خودتان در چهاردانگه به یادگار بگذاربد و سالیان سال مردم ولایتمدار این دیار از شما به نیکی یاد کنند و مانند استانداران پیشین از یادها نروید و فراموش نشوید و هر وقت نام شما را بر زبان جاری می کنند دعای خیرشان پسوند نامتان باشد.

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۲ آبان ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

برای من هم مایه تعجب بود که پس از اینهمه سال هنوز وضع راه های عبور و مرور منطقه به این شکل هست. به هرحال ما هم امیدواریم شرایط بهتری برای زندگی همه مردم فراهم بشه.