انتصاب حامد دیانی تیلکی به ریاست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ساری/ طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، به نقل از هارش نیوز، طی حکمی از سوی سیدعلی قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران، حامد دیانی به سمت ریاست  آموزش و پرورش ناحیه یک ساری منصوب شد.

hamed-dyyani

حامد دیانی تیلکی متولد ۱۳۵۲ و از جوانترین روسای منصوب آموزش و پرورش استان مازندران میباشد. از سوابق دیانی که کارشناس ارشد فلسفه، قاری قرآن و از فرهنگیان اهل هنر و با اخلاق آموزش و پرورش ناحیه یک ساری می باشد می توان به مربی کانون های فرهنگی و تربیتی شهید آوینی و هم چنین معاون تربیتی مرکز آموزشی سمپاد ساری ناحیه یک (دبیرستان تیزهوشان) اشاره کرد.

مراسم تودیع آقای فریدونی ( رئیس پیشین ) و معارفه آقای دیانی رئیس جدید آموزش و پرورش ناحیه یک ساری روز ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ در باشگاه فرهنگیان شهرستان ساری برگزار شد.

چهاردانگه نیوز: آقای دیانی اهل روستای تیلک از توابع دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه بوده و اکنون ساکن شهر ساری هستند. پایگاه خبری چهاردانگه نیوز رسیدن به این سمت را به آقای دیانی تبریک گفته و برایشان آرزوی موفقیت و سربلندی می کند. نقل از سایت چهاردانگه نیوز

………………………………………………………………

آقای حامد دیانی قبل از قرائت کلام الله مجید در مراسم نکوداشت بزرگان بالاده (عکس: خانم لیلا کاردگر فرزند شهید ولی الله کاردگر)

سادوا: انجمن فرهنگی سادوای بالاده انتصاب جناب آقای دیانی به سمت ریاست  آموزش و پرورش ناحیه یک ساری را به ایشان و هم چنین  خانواده گرامی شهید کاظمی صمیمانه تبریک گفته و آرزوی موفقیت در انجام هر چه بهتر این مسئولیت را برایشان آرزو دارد.

لازم به ذکر است که آقای دیانی داماد گرامی شهید شعبان کاظمی (از شهدای عزیز بالاده) و از دوستداران ورزش کوهنوردی در منطقه دوسرشمار بوده و مراسم سال گذشته «نکوداشت بزرگان بالاده» با صوت دلشین قرآن توسط ایشان آغاز گردیده بود و از اینکه علی رغم دعوت، نتوانستیم در مراسم معارفه شرکت کنیم از جناب دیانی و خانواده گرامی شهید کاظمی پوزش خواسته و امیدواریم در معارفه های بعدی برای عرض تبریک خدمت شان برسیم. با احترام/ عین اله آزموده. مدیر انجمن فرهنگی سادوای بالاده

موضوعات مرتبط:………………………………………………………………

گزارش خواندنی صعود به کوه چهارنو – ۱۲/۷/۱۳۸۷

نکوداشت بزرگان بالاده ۱۴ تیر ۱۳۹۲

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

با سلام، این افتخار رو به همه فرهنگیان (مجموعه آموزش و پرورش و اهالی محترم سادوا) تبریک میگم. بسیار خوشحالم که اصل شایسته سالاری رعایت شده و برای جناب آقای دیانی آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.

سلام. ضمن تبریک بخاطر انتصاب جنابعالی، جایتان امروز در هنرستان فیروزیان خالی بود.

با سلام .
از صمیم قلب انتصاب جنابعالی را تبریک و تهنیت عرض می کنم

سید عیسی موسوی تیله بنی گفت

با سلام و ادب و احترام خدمت شما جناب آقای آزموده عزیز
بنده هم به سهم خودم به این جوان عزیز و بزرگوار جناب آقای حامد دیانی تیلکی تبریک عرض نموده و امیدوارم که همیشه و در تمامی مراحل زندگی خود موفق و موید و پیروز باشند. در ضمن اگر زحمتی نیست اطلاعات کامل تری در مورد این جوان بنویسید. ممنونم با تشکر.
…………………………………………….
سادوا: دوست عزیز جناب آقای موسوی تیله بنی سلام.
جناب دیانی از دبیران زحمتکش و خوش اخلاق دبیرستان های ساری هستند و از قاریان خوش صوت قرآن کریم. علاقه بسیتر زیادی به ییلاق ما از واوسر تا تیلک و آغوزگاله دارند و در تعدادی از برنامه های کوهنوردی ما نیز شرکت کرده اند.
فعلا به همین مقدار اطلاعات بسنده کنیم و انشاالله در آینده بیشتر ایشان را معرفی خواهیم کرد.

آقای دیانی از اقوام و دبیران بسیار خوش اخلاق و البته بسیار روشن فکر که بنده یک سال محضر ایشان و از فرمایشات و آموزش های ایشان در دبیرستان بهره مند شدم.
آقای دیانی نه تنها یک دبیر بلکه مثل یک دوست برای دانش آموزان خیلی از مدارس ساری از سمپاد (تیزهوشان) تا دبیرستان های فنی و حرفه ای بوده و هست و این افتخار است که یک دوست به این سمت رسیده و موجب افتخار همه و همه به خصوص افتخار اهالی روستای تیلک شده اند. از صمیم قلب برایشان آرزوی موفقیت می کنم.
همچنین خدمت آقای موسوی عرض کنم ایشان برادرزاده آقاشیخ عبدالمجید دیانی مدیر یکی از حوزه های مشهور مشهد و همچنین امام جماعت خوشنام حرم مطهر امام هشتم (ع) می باشند.
اطلاعات دیگر هم هست ولی اطلاعات کلی در متن خبر آورده شده.
……………………………………………
سادوا: آقای آشنای عزیز٫ کاش غریبی نمی کردی و به عنوان یک دوست، خود را به جناب دیانی می شناساندی تا بتوانند از خجالت تان در بیایند. از اطلاعات شما سپاسگزاریم.

سلام آقای آزموده. ضمن تبریک به شما و تمامی فرهیختگان، از آشنایی با شما خرسندیم. از دغدغه احساس مسئولیت نسبت به آقای دیانی متشکریم. علی محمودی. دبیر ادبیات هنرستان فیروزیان (از خاک پاک برگه)
…………………………………………….
سادوا: سلام جناب محمودی عزیز٫ از معرفی تان بسیار سپاسگزارم. آقای مهندس حسن خلردی و پدر مرحوم شان در روستای برگه از بستگان بنده هستند. واقعاً خاک پاک برگه، خاک پربرکتی هست. بنده نیز از آشنایی با شما خرسندم.

سلام. آرزوی موفقیت برای ایشان دارم. امید هست که با توانایی و پشتکار مداوم در عرصه آموزش و پرورش و دیگر زمینه ها سودمند بوده باشند.

پایگاه بسیج شهدای بالاده گفت

باسلام
خدمت جناب آقای دیانی و خانواده محترم سردار شهیدکاظمی
این انتصاب بجا و شایسته را تبریک عرض می نماییم و از خداوند متعال برای ایشان آرزوی بهترین ها را داریم.
پایگاه مقاومت بسیج شهدای بالاده

انتصاب بجا و شایسته ی دوست عزیز و بزرگوارم آقای دیانی به ریاست اداره آموزش و پرورش ناحیه ۱ ساری را به ایشان تبریک می گویم و امیدوارم که ایشان بتوانند از این سمت سربلند بیرون بیایند.

سلام مجدد و توفیق آشنایی. چون مدت مدیدی دبیر دبیرستانهای ساوه قم بندرگز نکا بودم آقای مهندس خلردی را کامل تر معرفی بفرمایید. بنده نوه مرحوم مهرعلی و فرزند مرحوم حاج غلام محمودی هستم. باقی بقایتان. بدرود.
……………………………………….
سادوا: ایشان دبیر ورزش در ساری و تهران بودند و اکنون بازنشسته و ساکن تهران هستند. پدرشان هم در برگه زمین و ملک و خانه سری داشتند و حتماً بزرگان روستای برگه این خانواده را می شناسند.

ضمن تبریک به آقای دیانی.
آقای آزموده مدیر سایت نمیدونم چرا شما نامی از شخصیت های ارشد استان که همگی از یک منطقه هستن و تو سایتتون نمیذارین. ما رئیس اداره داریم، مدیر کل داریم. یه کم دیدتونو باز کنید شاید خیلی ها هنوز نشناسنشون و شاید با همین شناخت مشکل خیلی از این اهالی حل بشه.
………………………………………
سادوا: سلام بالادهی (آقا یا خانم!) . نمیدانم چرا هر جا یک ابهامی برای دوستان پیش می آید یا فکر می کنند بعضی از بزرگان را کشف کرده اند! آن را با حمله مستیم و با گارد باز می گویند؟ ما هم این بزرگان را میشناسیم اما بعضی ها مایل به معرفی شان در سایت نیستند.
عزیزم. شما اول این بزرگان را به ما معرفی کنید و بعد از آنها کسب اجازه کنید تا ما هم در سایت معرفی شان کنیم.
متاسفم که دید ما به اندازه دید شما نیست. چه کنیم که هوای تهران دود گرفته افق دید ما را کم کرده است.

ان الله یأمرکم أن تؤدوالامانات الی اهلها(نساء۵۸)

ستایش ایزد منان را سزاست که شاهکار آفرینش خویش را با گوهر ارزنده ی علم و دانش بر سایر مخلوقات برتری داد تا هم پیشه ی انبیای الهی، زیبا ترین نقش حکمت و معرفت را بر لوح اندیشه ترسیم نماید و هم پیام آور سعادت انسان ها و سازنده ترین نقش هستی در قاموس آفرینش باشد و انسان های فکور و اندیشمند، خلاق و بصیر را تربیت نماید. لذا مدیریت آموزش و پرورش به عنوان اساسی ترین نهاد تربیتی و پایه گذار شخصیت دینی، فرهنگی و علمی ” آینده سازان میهن اسلامی ” نیازمند وجود افرادی متعهد، فکور و اندیشمندی همچون شماست که دل در گرو خدمت داشته و عشق به مکتب و میهن عمیقاً با جان آنان آمیخته باشد.
به رسم ارادت و اخلاص و در کمال امتنان و افتخار این منصب خطیر (ریاست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ساری) را به محضر شریف جناب آقا حامد دیانی عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از جهاندار جان آفرین عزت و عظمت و توفیق و موفقیت شما را مسالت دارم.

من یکی از شاگردان آقای دیانی در مدرسه هدف ساری هستم و روز معلم را با یاد ایشان گرامی می دارم.

فریاد خاموش دختر شهید گفت

شادباش به آقای دیانی. باعث خوشحالیست. با آرزوی موفقیت و پیروزی ….

در ضمن مراسم معارفه ایشان روز شنبه ششم اردیبهشت برگزار شد.

جناب آقای آزموده سلام، من هم تبریک میگم به همه هم محلی هامون این افتخارو.
تو متن پیام ها یه متن به چشمم خورد راجب معرفی مسئولین. آقای کاردگر رئیس اداره تربیت بدنی هستن-آقای ساداتی مدیر کل حج و زیارت مازندران هستن-آقای رضوی تو بانک مهر یه پست دارن.
خوشحال میشم بیشتر کمک کنم.
………………………………………..
سادوا: سلام خانم ساداتی.
- کاش این یادداشت سمت ها را در همان مطلب مربوطه می نوشتید.
- سمت های مدیریتی و اداری افراد، مربوط به همان زمان نشر خبر هست و شاید الان در آن سمت نباشند.
- از اعلام همکاری شما بسیار سپاسگزاریم. لطفاً از طریق ایمیل و یا تلفن و یا ارسال پیامک به سامانه سادوا و معرفی خودتان و مشخص نمودن نوع کمک، با ما درارتباط باشید. شماره پیامک: ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۳۳۳۲
ایمیل سادوا: sadva86@gmail.com
سایت و انجمن فرهنگی سادوا همیشه به کمک شما بالادهی های عزیز نیازمند است. منتظر تماس شما هستیم. / آزموده

منم از طرف خودم به آقای دیانی تبریک میگم
افتخار این رو داشتم که به مدت یک سال در مدرسه ی هدف ساری دانش آموز ایشان باشم.

سلام . ارتحال دوست و برادر عزیزمان را خدمت تمامی دوستان و خانواده ایشان تسلیت عرض مینمایم.
روحت شاد ای برادر
جایت در اعلی علیین انشااله