درگذشت حاج سعدالله دهبندی/ انالله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم که حاج سعدالله دهبندی پدر گرامی شهید یدالله دهبندی دارفانی را وداع گفته اند. مراسم تشییع جنازه ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ از منزل متوفی در روستای یکه توت بهشهر برگزار و در گلزار همین روستا بخاک سپرده خواهد شد.

ضمناً از سوی انجمن فرهنگی سادوای بالاده، پیامک شرکت در تشییع جنازه برای ۶۵۰ تن از همولایتی ها فرستاده شد. با سپاس از آقای مجتبی دهبندی (_نوه اش). (عکس پدر گرامی شهید در مجموعه « چهره مردم بالاده – بخش ۲ » در سایت سادوا در تاریخ ۱۲ دی ۱۳۹۱ منتشر شده بود)

…………………………………………………………………

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده  داغدار شهید دهبندی، فرزندان آن مرحوم، دامادها، خواهرزاده ها و سایر بستگان داغدار و به سوگ نشسته تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته آمرزش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. یقیناً جای ایشان در کنار فرزند شهیدش در بهشت برین خواهد بود. روحش شاد و یادش گرامی.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۹ شهریور ۱۳۹۵
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

انالله و اناالیه راجعون
اندوه بی پایان ما از این واقعه دردناک قابل وصف نیست!
مصیبت وارده را به خانواده آنمرحوم و بستگانش تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان برای بازماندگانش،صبر جزیل خواستارم!
بنده را هم در غم خود شریک بدانید.
روحش شاد ، یادش گرامی

فقط اوست صاحب بقا و هستی مطلق
خدا رحمتش کند و با تمام شهیدان محشورش نماید . وبه خانواده محترمش و خانواده بزرگ بالاده و دهبنبدی تسلیت عرض کرده وخواهان صبر و سلامتی هستم

سیدرضاحسینی(ساداتی بالادهی) گفت

مصیبت وارده را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و برای آن مرحوم و پسر شهیدشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر الهی مسئلت دارم.

اندوه ما در غم از دست دادن ان عزیز بزرگوار در واژه ها نمیگنجدتنها

می توانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم

مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت تسلیت عرض می کنم