آگهی نشست انجمن فرهنگی سادوای بالاده / به اطلاع اعضای گرامی انجمن فرهنگی سادوای بالاده می رساند که نشست این انجمن پیرامون « همایش نکوداشت بزرگان بالاده در سال ۱۳۹۲ » در ساعت ۲ و نیم بعد از ظهر روز جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۱ در حسینیه باب الحوائج محله زیروان بهشهر برگزار می شود. از اعضای گرامی درخواست می شود جهت تبادل نظر پیرامون همایش و دیگر موضوعات فرهنگی بالاده در این نشست حضور به هم رسانند. از آنجایی که شماره تلفن بسیاری از دوستان و علاقمندان فرهنگی بالاده را نداریم، ضمن پوزش این آگهی را به منزله دعوت نامه تلقی کرده و آن را به دیگران نیز خبررسانی کنید. حضور جوانان عزیز، بانوان گرامی و سایر بالادهی های غیر عضو انجمن فرهنگی سادوا در این نشست آزاد است.

« همایش نکوداشت بزرگان بالاده » در تابستان ۱۳۹۲ در روستای بالاده برگزار خواهد شد و به نظر می رسد بزرگترین گردهمایی بالادهی ها در طول تاریخ این روستا باشد که موضوع آن برای همه خانواده ها مشترک بوده و به صورت مستقیم در اجرایش مشارکت خواهند داشت.

تلاش انجمن فرهنگی سادوا بر این است تا با همکاری تمامی مردم بالاده بتواند همایشی شایسته و در خور بزرگان این روستا برگزار کند. از این جهت دست یاری شما را به گرمی می فشاریم و به همفکری تان نیازمندیم.

با توجه به اینکه در حال جمع آوری عکس بزرگان و مردم بالاده جهت استفاده در این همایش و نیز سایت سادوا هستیم، درخواست می شود هر یک از شرکت کنندگان عکس پدر، مادر، پدربزرگ ها و مادربزرگ های خود را به همراه داشته باشند تا از روی آن نسخه کپی تهیه کنیم.

تشریف فرمایی به موقع باعث انسجام این نشست و بهره مندی از دیدگاه های همه اعضای محترم و اتمام به موقع جلسه خواهد شد.  آگهی این نشست برای اعضای انجمن به صورت پیامک هم ارسال می شود.

لطفاً هر گونه نظر، پیشنهاد و توضیح پیرامون این نشست را با شماره  ۰۹۱۲۱۳۲۰۲۲۶ به صورت تلفنی و یا پیامک در میان بگذارید.

با احترام/ عین اله آزموده / مدیر انجمن فرهنگی سادوای بالاده  ۱۹/۱۰/۱۳۹۱

…………………………………………………………….

همایش نکوداشت بزرگان بالاده در سال ۱۳۹۲

فراخوان ارسال عکس مردم بالاده

چهره مردم بالاده / بخش نخست

چهره مردم بالاده / بخش دوم

چهره مردم بالاده / بخش سوم

 

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۹ دی ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
کمیل توبه بالادهی گفت

با سلام خدمت مدیریت سایت وزین سادوا جناب آقای عین الله آزموده؛
انشاءالله برای کسانی که نمی توانند بیایند هم فکری کرده اید (حالا بدلیل فصل امتحانات یا بدلیل دیگری).
انشاءالله موفق و سرفراز باشید.
………………………………………………….
سادوا: با سلام. انتخاب این زمان برای نشست به نظرم بهترین زمان می باشد. زیرا روز شنبه هم به مناسبت ارتحال حضرت رسول اکرم (ص) تعطیل بوده و همه باید در مرخصی باشند. دوستانی که نمی توانند در این نشست حضور یابند از طریق یادداشت در سایت سادوا، ارسال نظر به سامانه سادوا و یا تلفنی نظر خود را بیان کنند.

انجمن فرهنگی سادوا گفت

این نظر را آقای هادی علامه قاسمی در سامانه سادوا نوشته اند:
« بهتراست بجای نشست برای نکوداشت بزرگان، ارتقاء سطح فرهنگ عمومی افراد و فرهنگ بهسازی و آبادی محل توسط همگی مورد بحث قرار گیرد »
………………………………………………………..
سادوا: جناب آقای علامه قاسمی سلام. برگزاری این همایش هم یک نوع ارتقای سطح فرهنگ عمومی و فرهنگ بهسازی و آبادی محل توسط همگان است. تا زمانی که نتوانیم مردم را یک جا جمع کنیم و همدلی را در آنها ایجاد کنیم چگونه می تواتنیم به همگرایی عمومی برسیم؟

با سلام خدمت شما
از تلاش شما کمال تشکر را دارم،اما بزرگترین گردهمایی بالادهی ها، مطمئناً یادواره شهدا در بالاده می باشد که همه مردم برای شرکت در آن هم موضوع و هدف مشترکی دارند و هم در برگزاری آن بصورت مستقیم یا غیر مستقیم دخیل هستند.
(علیرغم اینکه بنده اشکالاتی را به یادواره وارد می دانم اما آن چیزی که یادواره را در راس گردهمایی های بالاده قرار داده علاقه مردم به فرهنگ ایثار و شهادت است. )
با این حال، همایش نکوداشت بزرگان بالاده جای تحسین و حمایت دارد و خیلی بهتر است که در ایام برگزاری یادواره شهدا باشد. (که البته شاید شما نیز به این موضوع فکر کرده باشید ). با تشکر
………………………………………….
سادوا: یادواره شهدا دارای جایگاهی والا در بین مردم بالاده و دیگر روستاها می باشد و در مراسم یادواره شهدا همانطور که فرمودید از فلسفه ایثار و شهادت و شهدای عزیز گفته می شود ولی در مراسم نکوداشت بزرگان بالاده، از همه بزرگان از جمله شهدا و پدران و مادرانشان هم گفته می شود. نباید این دو مراسم را با هم مقایسه ماهوی کرد. هر کدام از اینها عملکرد و تاثیرات خاص خودش را دارد.

دلسوخته و عاشق بالاده و بالادهی گفت

باسلام
۱ – امیدوارم نکوداشت قومی و قبیله نباشه.
۲ – چرا همیشه جلسات زیروان برگزار میشه؟
پاسخ شما به سوال ۲ موضوع بند یک را تایئد یا نفی خواهد کرد.
خداقوت
…………………………………
سادوا: با سلام.
۱ . بهتر است بجای زود قضاوت کردن، همه دلسوختگان و عاشقان بالاده و بالادهی بنویسند که چگونه این همایش را به بهترین شکلی اجرا کنیم.
۲ . قرار بود این نشست در روستای للـه مرز برگزار شود که دیشب دوستان خبر دادند در روز پنجشنبه و ظهر جمعه در حسینیه آن روستا، مجلس ترحیمی دایر است. لذا تنها جایی که می توانستیم چند روز قبل از نشست رزو کنیم زیروان بود تا بتوانیم پیامک این نشست را به موقع برای اعضا ارسال و آگهی آن ر ادر سادوا درج کنیم.

با سلام و خسته نباشید به آقای آزموده عزیز و سادوا. نمی دونم چرا جدیداً بعضی از دوستان موضوعات مختلف رو با هم قاطی می کنن. نظرات آقا و خانم علامه قاسمی اصلن ربطی به این جلسه انجمن سادوا نداره. اگه راست می گید و خیلی هنرمندین بسم الله! جلو بیفتین و یک جلسه ای مثل همین نشست سادوا بگیرید و طرح بدید و عملی و اجرایی اش کنین. فقط که نمی شه انتقاد کرد! بین انتقاد و عمل خیلی راه نیست! انتقاد رو توی چهار خط می نویسین ولی برای عمل کردن چهار ماه و چهل نفر باید بدوند.
همین نشست قبلی آقایون برای ساخت مجتمع فرهنگی توی بالاده ( بخونین ساخت حسینیه) با حضور چند نفر برگزار شده بود؟ اصلن کسی فهمید جلسه ای می خواد برگزار بشه؟ فقط سادوا بوده که خبر و نقدش را منتشر کرد و تازه فهمیدیم چه اتفاقاتی داره توی بالاده می افته!!!!! حالا که برای نشست بزرگان بالاده توی سادوا و از طریق اس ام اس و … خبر رسونی می کنن باز هم عده ای فقط انتقاد می کنن. انگاری انتقاد جزیی از شخصیت ما بالادهی ها شده!!
خانم و آقای علامه قاسمی اگه به این جلسه تشریف بیارین ( که حضور خانوما هم آزاده ) می تونین اونجا مطرحش کنین.
هنوز نمی دونین که توی بالاده کار فرهنگی کردن یعنی چی!؟!؟!
آقای آزموده ببخشید که سرتونو درد آوردم.
…………………………………………………………………
سادوا: فقط به این نکته اشاره کنیم که درست می فرمایید که کار فرهنگی کردن در بالاده با همه جای دیگر فرق دارد. این را همه می دانیم. نظر دادن هم حق همه بالادهی هاست.

فردی از بزرگ خاندان علامه قاسمی گفت

آهای “حسین کاردگر”. تو نه تنها سر آقای آزموده رو درد آوردی بلکه سر ما رو هم درد آوردی !! لطفا دیگه این کار رو نکن. در ضمن تو می دونی این آقای علامه قاسمی کیه که داری در موردش اینجوری حرف می زنی؟ آقای هادی علامه قاسمی یکی از افراد متفکر و صاحب اندیشه ی بالاده عزیز ما می باشند. من تعجب نمی کنم که شما حرف های ایشان را بی ربط به موضوع ببینی چرا که درک نظرات و ایده های ایشان بینش بالایی می خواهد که ظاهرا شما …… لطفا قبل از نظر دادن در مورد نظر افراد مختلف چندین بار فکر کنید تا مثل این مورد نظر بجا و سازنده جناب آقای هادی علامه قاسمی را این گونه تعبییر نکنید.
…………………………………………………….
سادوا: با سلام. ما از خواندن یادداشت های منطقی دوستان خوشحال هم می شویم. اما جواب هایی که دوستان می خواهند به هم بدهند اگر به صورت مقاله برای ما بفرستند بهتر است. در باره ویژگی های آقای هادی علامه قاسمی هم اگر مطلبی دارید برای ما بفرستید تا در بخش نخبگان بالاده منتشر کنیم. لطفا از یادداشت های توهین آمیز پرهیز کنید. زیرا سادوا ملزم به انتشارش نیست. ( قسمت ………… بخاطر توهین آمیز بودن حذف شد)

احسنت ، تبارک الله احسن الخالقین

خوشا به حالتان

موفق باشید

با سلام خدمت جناب اقای ازموده
امروز با خبرشدم که اعضای پایگاه بسیج بالاده ،دیروز مصادف با تاریخ شهادت شهید شاکری به دیدار خانواده آن شهید رفتند. اگر شما اطلاعات بیشتری دارید، در سایت قرار بدید، تا ما هم بیشتر از جزئیات آن مطلع شویم. با تشکر
……………………………………
سادوا: با سلام. دوستان بسیج شهدای بالاده بمناسبت سالگرد هر شهید بالاده به منزل شان می روند تا یادی از شهید و خانواده اش کرده باشند. متاسفانه بنده نتوانستم علی رغم دعوتی که از بنده کرده بودند و بخاطر مسافرت به ساری در این برنامه شرکت کنم. اگر دوستان پایگاه زمان هر بازدید و عکس و گزارش آن را به ما بدهند با کمال میل در سادوا قرار می دهیم.

با سلام خدمت جناب آقای آزموده: بر خود فرض می دانم از زحمات بی دریغ و خالصانه ی شما برادر گرامی در مورد پیشنهاد و برنامه ریزی این همایش بسیار ارزنده تقدیر و تشکر کرده و از درگاه خداوند منان طول عمر باعزت برای جنابعالی را خواهانم.
………………………………………………..
سادوا: سلام جناب آقای آخوندی عزیز٫ صمیمانه از ابراز محبت شما سپاسگزاریم